Ini Blog Gua ! STALKER GILER: BAB 3 - PMR tahun nih ? ALAMAK .~!

BAB 3 - PMR tahun nih ? ALAMAK .~!

 Assalamualaikum~
       otak aku lembab lha arinih .. (selalunye lembab aje . :D) HAHA .  aku PMR tahun nih giler gerun . member aku cakap . alah relakss lha . hotak kau relaks .~! kau bolehh lhaa . pandaii sikit dari aku . yang aku nihh . lembab banyak dari kau . aku dha tusyen bagai . tapi tak boleh nak paham ape cikgu ajo . aduyaii . memang lembab lha .asyik makan tido on9 .  tuh je keje aku .. HM . ya ALLAH . terangkan lhahati aku tuk menerima pelajaran dengan mudah . amin :)
aku nih asyik on9 je .mane mau nye pandai ye dak .aku kene lhe berusaha sendiri . cewahh . HAHAHA .

KBYE#
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen